FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 28, 2008

seni ke?

jomm amek gambo celah2 daun2 pokokkk..... ehehehe.... masa nih dah kekenyangan...dah tatau nak wat pe... lepak2 kat luar umah makcik..... pastu hubby suh amek gambo..... saya ckp nak amek gambo celah2 daun boleh???? hahaha berseni la kunun.... seni ke??
yg nih dia amek yg neh saya amekk.....ahaksss.....

6 ulasan:

Mama Mya berkata...

bergambo di celah2 daun so romantik.. kalau gambo berdua lagi cantik hehehe

Ceera berkata...

hiks..

sangat berseni..

Faizah_Haris berkata...

tenkiuuuu....
tu la kan gambo berdua lagi cantek....tp takde sape nak suh ahaksss....kang ade plak yg tegur 'ape plak budak 2 ekor tu wat kat celah2 semak nuh' hekkk hekk hekk

DYLA berkata...

ha ah, mmg seni...
dulu masa sy kawen kan, fotograper tu amik gmbr celah daun...

fuyoo, faizah ada talent fotograper mcm ni..

pearls.. berkata...

banyakla berseni ko tuh.. hehehe.. yang gambor ko tu okla.. nampak la baju pnk tuh,... tang hubby ko tuh... aku nampak hijo jerk semua... hahahaha....

Faizah_Haris berkata...

wakakakakakakah!!!...
yg baju kunen tu sebab nak cover peyottt boroi.....

aaaaaaaaaaaa larikss...