FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 08, 2008

GuMOksss sudahh!!

saya takutt ngan perkataan ITU..................
walaaaaaa nampak tak ketembaman pp saya itewss!!????
gemukkk sudahhhh!!! waaaaaaa...waaaaaa...sobbb sobbb!!!!! mulai ari nehhh saya start poce balekkkk.....huksss hukssss..... POCE ENAM laa weiiiii!! ahakssss...... pas abeh poce eNAMmmmm.....saya sambung POCE gantiii........ pas beh poCE Ganti??....saya sambunggg poce sunat ISniN KhamiS......buley kan kan.... giLO..berat saya NAIK 3kG neh......adoiiiii....... aper tak nyerr??? balik N9 kejenyer asyik makannnn...kejap2 makannnn...kejap2 makannn....berganti-gantii ngan 2 org KAKAK ku ituuu.....termasuk la anak2 buah....laporr manjanggg...wakakakakak!!!....mana taknyeeeeeeeeeee???? ADO Masak MAMANNNN woiiii sodapppp gilorrr....heheheh...peberetttt SEAHLI keluargaaa!!!...hubby pun dah jatuh chenta ngan rendang maman tuhh...... makan 10 kali punnnn tak puehhh!!! ahakssss.......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..wah bestnye blog akak..saya baru berjunak2 dgn blog ni..akak ble la guide saya ye..hehe.
visit la blog saye..nutrition4dailylife.blogspot.com

Faizah_Haris berkata...

haiii
tenkiuuu tenkiuuuuu....hehehehe