FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 30, 2008

Pelakon Gerak Khas ditangkap khalwat

30/10/2008 10:23am KUALA LUMPUR 30 Okt. – Seorang pelakon lelaki dalam drama bersiri Gerak Khas yang baru sahaja mendapat cahaya mata ditangkap khalwat di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, di sini awal pagi tadi. Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang,Supritendan Amiruddin Jamaluddin berkata, pelakon itu bersama pasangannya seorang pelakon baru wanita ditahan pada pukul 3 pagi oleh Pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS). Menurutnya, serbuan tersebut dilakukan setelah JAIS mendapat maklumat bahawa kedua mereka berada dalam keadaan meragukan dalam premis tersebut. “Ketika diperiksa didapati kedua-duanya yang berpakaian lengkap berada dalam premis itu “Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Melawati untuk siasatan lanjut, ” katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi di sini hari ini. cehhhhhhhhhhhhhhh!!! dlm metro semalam si betine ni tak ngakuuuuu...ckp org fitnahhh dia...ampeh jekkk hangennnnn jekk...cian ABBY...semoga tabah

11 ulasan:

DYLA berkata...

siannya kat abby...

susah nak dijaga la si norman ni...

Mama Mya berkata...

sapa yg p'puan tue.. saya nie ketinggalan zaman x baca paper n tengok biter ari2 dok nengok cik mya hahaha

Mama Mya berkata...

yg atas tue mama cik mya yer

AzurA berkata...

yang si husband tuh..mmg tak serik2 ek??

Faizah_Haris berkata...

betino tu pelakon baru MEMEY nama die...tak laa sejelita ABBY pung!!...

tangkap norman kasi POTONG!!!

wakakakaka

atty's berkata...

SIAN ABBY..TAKDE PELUANG LE LEPAS NIE DAH..NORMAN..

ija berkata...

sialan sungguh la deduanya..dlm paper tak ngaku..abbykan dlm pantang lagi..tergamaknya la norman

sweethOneY berkata...

liar gak eh norman ni

pearls.. berkata...

itu la.. baru semalam aku baca BH kata dorang takdek apa2.. tup2 aku terpandang metro ari ni kena tangkap khalwat lak.. muka depan lak tuh.. siut tul laa...

mau meroyan si Abby tuh..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

moga abby mendapat ketabahan dan kekuatan....

lily lotus berkata...

Allah bayar cash...