FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 28, 2008

Raya deepavali

waaaaaaaa mlm raya deepavali tu kiteorg tak bleh tidoooo ampehhh jekkkk ishkkkkkkkkkkkkkkkk gerem3!!! ada ka patut tepat jam 12tghmlm dorang berpesta mercunnn?????? adoiiiiii haiii.....sampai kul 1pg woooo......siap ngan bunga api bagaiii.....ceetttttt!!! sumpahh jadikkk kayu karangggg....!!! sudahnya ntah kul bape saya leh lena.......pastu kul 4.30 terjaga balekk....ishkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dushhhhh3!!!....saya neh dah susah nak lena kalo tido umah org.....errrrkkkk ape kess???..... kul 6.30pg baru leh tido...kul 8.00 baru sedarr...haaa amekk ko!!...dulik ape kannn...wakakakakakah tu pun saya bgn sebab tgk hubby dah bgn n kuar g lap2 kete.....kalo hubby tak bgnn kompom saya sambung balik....ekekekek tapi?? tak bleh aaa tak selesa.......ishkkk masalah betul..... kul 11.00 pagi....jalan2 raya kat umah makcikkk plak
makan2 jommm.....kate deepavali kan....makcik pun oder laaa tosei/capati/mee grg mamak......sodap3
dah kenyangggg layannn gitar plak tgg masa nak balikk.....tak sabo nak balik KL neh....ahaksss
sampai KL kul 9.30 malam....ishkkkkkkkkkkkk....h/way sremban jem gilor......waaaaaaa maaaaakk

2 ulasan:

pearls.. berkata...

waa.. deepa raya la ni ek...

Faizah_Haris berkata...

yeaaa deyyy..