FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 09, 2008

Nutrimetics......

setelah sekian lama saya tinggalkan produk ni..... akhirnya saya nak gunakannyer semula.... zaman dulu2 masa baru abih sekolah.....masa mula2 masuk keje...kulit muka saya memang laa terukk sgt!!....abih muka penuh ngan jerawattt...takde satu ruang pun yg licin...ishkkkk....bayangkan ler....takotssssss woooo!!!...huduh sgt2.... pastu..kakak suggest try produk nutrimetics ...... gaji pertama jek saya bli 1 set dgn RM200++ wooo.....tawakalll je laa kan nak cantik gitu... tahan lerrr hampir setahun.... akhirnya jerawatt tu semua hilang....kesan2 jerawatt pun takde....alhamdullilah.....tp kene laa sabo..amek masa sket....bukan guna 1..2 minggu teruss lawo hikk hikk hikks la nih dah lama tak guna produk nihh....terasa inginn menggunakannyer lagik aahh....jeng jeng jengg!!.... seblum raya saya nutrimetics baru....rege?? leh la tahan....tapi tahan laa setahun pakai kan....
malam tadi saya baru start guna nutrimetics semula......