FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 23, 2008

Buka posa semalam

buka pose semalam....(puasa 6) saya sorang jek yg pose nih.....hehehe.... dah buka baru masak2.... tak sempat daaa....sampai2 umah jek dah 6.45pm.... neh yg bes kalo pose taime keje....sampai umah jek dah time nak buka.... dah tu musim ujan plak kan....tak terasa mcm pose plak... semalam sampai umah lencun....tu pun siap pakai BAJU HUJAN....ishkkk.. punya laa lebat nyer.... kat dalam peti ais plak takde apa yg tinggal....waaaaaaaaaaa....cuma ado telor sajo sib baik ade stok sardin 1 tin...huhhh.....kalo idak makan nasi ngan tolo mato yo laa cicah kicapp...pun bes aper..... Sambal sardin...sodappppp!!! (sendrik la puji kan kan...hubby pun puji gak sodap kekekeke!)
telor dadarKicap cili (Wajib)
nahhh saya mkn 1/2 senduk ja...tak berani wooo karang NAIK lagi??? takmooooooooooooooo.....

9 ulasan:

lily lotus berkata...

menu yg paling marbeles!

Faizah_Haris berkata...

ringkas...simple.....yg fenting MURAH!!! ahaksss...

Mommy Lily berkata...

kalau dah pandai masak tu sardin pon sodap ye faizah

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

walaupun simple, tapi menu camni la yg buat kita mkn bertambah nyerrr...hehehehe....akak pun ari ni lum abih pose 6 lagi...minggu dpn ader satu ari lagi...baru ler abih...

sweethOneY berkata...

wuii
sedap tu kakkkk
sgt ngam mkn sadin ngan telur dadar :D

Mama Mya berkata...

pergghh sedap tue... nak sikit

re = tungguh bulan jatuh ker riba hahaha boley ke jawapan tue (jgn mare)

saya berkata...

rajin betol ayang ni memasak. tapi apapon sambal sardin memang le membuka selera. sonang pon sonang. hehehe... eh, saya dok pusing2 cari losen mustajab tu jugak..tak jumpaaa.. nak jugak kurusss...huhuhu

ZH - Ena berkata...

sggh menyelerakan..mkn mcm tu pun blh mkn bertambah2 tau

Faizah_Haris berkata...

leeyaaaa
ahakssss....eh eh kucenggg mana bleh pakai losyen tu.....ahaksss

lariksss