FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 17, 2008

RiLeKsss....LeGaaaaa

Alhamdullilahhhh......
Ya Allahhh...lega nyer ati dan perasaan ku ini.....
Thankss kepada semua yg wish luck kat saya...muehehehehe...skang dah legaa....
alahmdullilahhh......no komen...
no komennn......ntah hape2 la yg saya jawab pagi tadi tu kann.....dah laaa saya org ke 2 masukkk interbiuuu.....waaaaaaaaaaaaa.....freshhhh2 giler laaa soklan2 yg kuar...hehehehe.....saya dah cuba seberapa yg boleh......dapat ke tak itu terpulang...kalo ada rezeki...ALHAMDULLILAHH.......hehehe....yg tukang interbiuu pun baik2 jek....hek hek hekkk....agaknye dah kena jampi ngan saya kot??? hah??? wakakakakakak...gilo apo? takde aahhh.....

ehemm ehemmm....lihat laa wajah kelegaan saya neh.......

takk takkk......nak tunjuk aaa...ade tak apa2 perbezaan yg u ols nampak kat muka saya neh??? kih kih kihhh......aauwwwwwwss........

yg saya perasan kan kan....ehemm ehemmmm....selama 2 mgg saya guna nutrimetics tu sudah menampakkan hasil aarr.....uhuuuuuuuuuuuu besss besss besss!!! korang tak nampak ek??? ishkkkk jahattttt!!!!

heh heh heh.......sonotttttnyerrr...

eeekkkkk.....lepas bis interbiuuu saya balek opisss.....pastu kul 12tghari..desyummmmmmmmmmmm gi merewanggg kat midvelly tawww.........tp kul 2 dah blk opis sebab ado meetingg....ahaksss....kenottt merayappp lelebihh.....

opsssss tomorrow ada MISI ngan adik2 ipo sumerr..........next week saya hapdet ok!!

4 ulasan:

ija berkata...

alamak ketinggalan la..saya doakan awak berjaya ye..amin!!!!nanti banjer kita

AzuraNizam berkata...

tuhla..kita pon..wish u best of luck..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

amboiii...jelingan dia, manje sungguh...patut lah cik abe terpikat, hehehe...

Mama Mya berkata...

semoga berjaya.. wah apakah misi itu yer x sabor nak tau nie hehehe