FOLLOWERS

Guestbook

Julai 21, 2008

ronda2 @ shah alam

ahadddd.....
nak sambung joggingg hubby tak laratt...
saya ajak g makan nasi lomakkk kat gerai kakak di stadium shah alamm...
alaaaaaaaaaaa yg ado mcm ala2 pasar tani mega tuuu.....nak panggil pasar ape ntah ni...

kiteor memang tak penah laagi sampai sinikk....skali tgkk...uiiiimangggg aiiiii.....punye laa BESARRRRRRRRRRRRRRRRRR....RAMAIIIIIIIIIIIII...MACAM2 ADOOO

.....tak caye meh tgk....
ni laa geraii kakak saya..... isi peyotttt dulu ok....nasi lomak ade....pulut kunengg....nasi impittt.....makan freee dulu hokay...ehehehehe...
dah kenyangggg jomm jalan2 plakkk....

kasutt bunddelllllllll.... kraftangannn,...... barang2 sekenhennn....peti ais? mesin basuh? tv? radio?? SEMUA ADO!!! barangan perhiasan vantage yg sekenhen pun ado juallll tauuuu...hehehehe... takk cayee meh tengokkk....

last2 saya bli neh jekkkk!!!........kekeringann di akhir bulan mengambanggg....hehehehetempat tisu.....

len kalii bleh gi lagik....soping2 ok.....

NOTE: pertama kali saya g pasar yg begituuu besarrr giler2...gerai makanan punye laaa happenninggggg giler...macam2 masakan ado....pasar basahh...kering .....buah-buahan...semua adaa...lebih kurang cammm WAKAF CHE' YeH kat kelantan nuuhhh....datanglah beramaii-ramaiiii....jgn lupo singgah kat gerai makanan kakak saya yg menjual nasi lomakk...berhadapan dengan gerai2 jual kek...ihikssss!! kalo nak raso masakan gulai daging salai masak lomak cili api+belimbing buluh..pastuu ada ayam goreng PANDAN...SODAPPP!!!

3 ulasan:

Mama Mya berkata...

kita dah lama x pi sana ler.. sejak ada baby dah x pii laii.. kita panggil pasar karak leh gitu ntah ler hehhee

Faizah_Haris berkata...

mamaaaa...
hahahahahaha.....ye ke?...hentam saje laaa...

Mommy Lily berkata...

uih...sedapnye nasik lemak mkn lepas jogging kan. sbb tgh kelaparan hihi..

nanti kalau ada masa leh gi gak pasar tu nmpk best je..

tunggu bila faizah nk hantar kek kt mami ni..hihi...sedap sgt nampaknye tu