FOLLOWERS

Guestbook

Julai 02, 2008

Koleksi eksesori...

mengemassss lagikk...... lepas abih ngemasss almariii baju....saya ngemasss almari solekkk plakkk....dari sehari ke sehariii lagi saya nak ngemass tapi tak nyempat2 lor.... jadi malam tadi saya pulunnn ngemasss semuaaa....kalo tak kemas nanti...ntah mana2 nyer saya ilangkan pin2 tudung saya....merata campak...ahaksss!!! so malam tadi dok kutip2 simpan balik elok..supaya senang nak carikkk.... nak kata saya neh minat kumpul koleksi brooch2 ni pun tak gak....ni semuaa beli masa baru2 kawen dolu....semua kaler ader...tuk sessuwaiikan dgn baju n tudung kan....so dah lama gak laa tak membeli brooch2 neh...minat dah kureng kot...tapi yg bestnyer setiap kali pakai...ramai yg puji...chantekkkkk!! pandai milih...ahaksss...kembang montot kejapps!! selainnn keronsang2 ituu..saya minat wat koleksi gelang2 n cincin2....mcam2 kaler aderr....tp rege sume yg murah2 sajekk....BUT...nampak mahal okayyy..sebab member2 tanya rege bp...bila bgtau dorang tak caye....aaaarghhhh...percayelaaaaaa....rege tak penting...bior murahhh tp nampak chantekkkkk tu yg fentingggg....

Tiada ulasan: