FOLLOWERS

Guestbook

Julai 16, 2008

madu dan kismis..

balek kg tu ariii....saya mencarikkk kot2 ada jual buah kurma...tapi sedeyy laaaa....hampaaaaaaaaaaaaaaa.....susah mau carikkk ishkk ishkkk..... last2 saya bli nehh...kismiss minda ngan madu..... *setiap hari saya amalkan makan madu dan kismis 2 kali sehari...pagi ngan malam...

8 ulasan:

SueGinola berkata...

Salam..
Faizah..makan madu n kismis tuk ape ek??

Faizah_Haris berkata...

haii sue...
oooo...byk kebaikkannyer untuk kesihatan je...hehehe.......

~dyla~ berkata...

sy slalu beli buah kurma dkt alamanda. kat sana tiap2 hari ada jual kira gram2 mcm tu...

*SiRibenMerah berkata...

wahhh..
nk kne cari jugak neh..
boleh la amalkan time2 bulan pose neh..
thanks for sharing sis =)

Mommy Lily berkata...

mami pon suka mamam kismis dah...tp sekotak kecik tu mcm tk cukup ajo.

bagus la faizah ni disiplin betul.. mami selalu missed. huhuhuhuhu

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

madu memang bagus utk kesihatan pun...nak x nak jer masalahnyerr...

rillys berkata...

wahh gud practice nih..bijak2!

take care *_*

Faizah_Haris berkata...

dylaaa..
yeke? thankss...nanti nak ajk hubby g sana laaa...hehehe

heheheh....saya ikut jejak hubby...dia laa org yg paling rajinnn mengingatkan saya tuk displin makan mende2 neh...hehehe kalo takk?? huhhh haremmmm lupa manjanggg...pastu bli wat perhiasan jek...