FOLLOWERS

Guestbook

Julai 23, 2008

nasi lomakkk!!

'masak pe malam ni?' 'nasi lomak' 'tul ke?' 'yup!!!' spontannn jekkk ayat2 tu semua kuar ok!!...hangen saya baik sgt nak masakkan hubby nasi lomak.....apa susahh kan...semua bahan memang dah ada stndby dlm peti ais..pastinye tak LAYU punyaaaa...aahahahaha....cuma timun jek takdokkk!!!.....
nehh untuk dinnerrr.... niee tuk BF pagi tadi...... abeh licinnnnn...saya tak makan pun...DIET!!! hahahaha....sori ler mlm2 tak mkn yg BERAT2 ni.....cukup ngan buah kurma/kismiss jek pastu roti sekeping....

12 ulasan:

loans for people with bad credit berkata...

I like the way you wrote this kind of blog.


loans for people with bad credit

lily lotus berkata...

wahh..baper kali hubby tambah mkn nasi lemak tu..smpi bawa ke dpn tv!

Faizah_Haris berkata...

hahaha...
2 kaliii...penuh 1 pinggannnn!!! habehh licinnn

mommy anis berkata...

salam...

faizah....apa kabar...kita nih mmg tak pernah berjumpa kan...kenapa ekk..even dah kenal lebey dari 3 thn kan...iskk iskkk....

satu hari kita jumpa ya...babai....tq...tq melawat blok akak...

Mommy Lily berkata...

tahniah sbb berjaya tahan sabar dari makan nasik lemak sedap iteww..

kalau mami tentu dah bedal habis2an ...maklum la masak sendiri kan..

skrg pon perut ku berkeriok nie

ija berkata...

sedapnya namapak sambal tu..tergoda sungguh..tabah sungguh hati mu..dpt menahan diri dr membedal nasi lomak tuh

Faizah_Haris berkata...

salam kak nuds....
yer laaaa dah lama kenal tapi tak pernah jumpa kan....dulu nak jumpa potluck kat taman pun tak menjadi....ehehehe

insyaallahh nanti kite jumpa....malu ahhh auwwwwww!!

Faizah_Haris berkata...

mommyyy & ija...

egegegege...masak cukup2 jek tuk hubbyyy...hehehehe...jgn masak lebey2...

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

tgk tu...abg dia, dia baginye mkn byk2...yg dia nak diet pulak...huhuhu, haru betul budak ni....

Faizah_Haris berkata...

wakakakakakakkk!! biar dia temokkkkkss...ahaksss

*SiRibenMerah berkata...

huishhhhh..
sodapnye...

x pe akak.. diet dulu.. nnt mkn le puas2..hikss.. tpkan, skali skala x pe kottt..

adeshhh..=P

ZH - Ena berkata...

still dlm diet lg erk..cha yok chayok..faizah nak cuba korset halle nano tak? berkesan tau :D