FOLLOWERS

Guestbook

Julai 09, 2008

ntah hape2 yg saya BELI?

c.....ntah hape2 yg saya beli kan? tp sb baik laa tak bli h/bag lagikk...miahahahahaha.... sebab dah tak larat nak jalannn kan....tak dan laa nak singgah semua kadaiii.... andai saya Ke KL...harusss bg saya untuk singgah di kedai BUKU MINERVA!!! sebab novel2 kat ctu ada 20% diskaunn....besssss wooo!!! koleksi novel saya yg terbaru.......
ihikssss ni pun koleksi gakkk....mura2 ok 2 neh RM10 sajorkkkk....kalo kat pasar mlm habehhh laa kene kelentonggg mahall giloo neh jamm....lagikkk murahhh 2 RM10 gak....suka tgk kalerrr ijo tuuu.....tp bila balik..hubby x sukaaa...adoiiii.... haaa nehhh.....cantek tak???.... baju tidooo..zzzzzzzzzzzzzz....nih gara2 terikut member yg suke sgt bli koleksi bj tido....

3 ulasan:

AzuraloveNizam berkata...

hi faizah..nak tanya awak selalu beli baju kat mana yek..susahla nak carik saiz yang sesuai..
bila saya tgk awak pakai..bajunya cantik2 belaka dan kena ngan badan..maaf kalau ter'direct tanya ..harap dapat bantu..thanks

Faizah_Haris berkata...

azuraa...
sorry tak pasan laakk ada msg kat cini....alaaaaaa saya tak kisahh,...tanye jek...ehehehehe...
hmmmm...tu laaaa kene rajinn mencarikk gakk...selalu saya bli kat butik S to XXXLLLL....kadang2 bli kat butik kat kg jek...hehehe....lagi satu skang ni dah byk ada kat Jalan TAR/Masjid India...rege pun murah2 la gakk....try carik sana....

AzuraloveNizam berkata...

Ha..thanx faizah..chaiyuk..chaiyuk..kita sesama lose weight..tapi bulan nie saya dah naik sekilo..huwaa..
gegara balik kpg seminggula nie..