FOLLOWERS

Guestbook

Julai 18, 2008

MC

waaaaaaaaaaaaaaaaa.... semalammm saya dan suami MC......sakit peyottttttt.....cirit birittt...muntah2 semuaa....dan sayang laa yg paling terukkk sampai takleh tido n bgn....huwaaaaaaaaaa....hadoii seksernyeeee....tobatttt je rasaa.... sib baik kiteorg sehati dan sejiwaaaa....sama2 sakittt....dulu masuk wad sama2..sebab kene demam denggii....hehehehe!!...siap katil seblah2 lagikkkk....waaaa bess besss!!! semalam lak saya laaa yg paling terukkkk....sampai lembikkk dahhh hukssss hukssss....nak bgn pun tak laratttt sampai sakit2 pingganggg dahhh...asyik ke toilet jekkk dari kul 2 pagi sampai laaa 6 pagiii.....ntah hape yg saya mkn daaaa.... agaknyerr saya dok pulun makan buah mangga+epal+orenn....mkn sedap tak ingat doniaa....skalikk hambekkkkk....
tgkk la mukaaa sayaaa....waaaaa..very da pucattttsss....lembek takleh bgnnnn.....duduk pun tak laratttt..... baru balek darii klinikkk....dapat MC....tak bess nyerrr sakitttt.....garam tuu saya x minum punn...buweekkkksss!! hehehehe ubatt pun ikut kalerrr peberetttt saya kan...eheheheh ijo n orenn!!!

Tiada ulasan: