FOLLOWERS

Guestbook

Disember 04, 2009

Novel baru: SAKSI CINTA

dah lama tak membacaaaa..... buka tak membaca langsunggg aaaahh...membaca novel.... dah lama saya stop.... malasss btolll nak belek novell.... belek2 je pastu letak balik... selak2..1..2 m/s pastu ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... malam tadi singgah kedai buku saya bli satuu.... igt nak bli 2..3... tapiiikannn... terbacakah saya buku2 tu nanti???.... aaghhh jgn tamakkk okayy.... bli satu...satu...satuu... duluu.... malam tadi balik2 umah terus bacaaa.... semangattt baru dah tiba nehh...jgn memainn!!.... kesudahannya sampai m/s 30 terusss ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz..... siap mimpi2 bagai....ekekekekekekekk!! mana taknyer tidoo... masa tu baru lepas telan ubatttt...ahakss3!!
  • Sinopsis (credit to alaf21.com.my)
MENGENALI Juliana seakan satu anugerah yang ALLAH berikan kepada Iskandar. Kehadiran gadis itu telah menceriakan hidupnya dan disayangi oleh seluruh ahli keluarga serta sahabatnya. Juliana begitu istimewa. Malah, Juliana juga telah mengajarnya menjadi seorang lelaki yang lebih bertanggungjawab.

Di saat Iskandar masih berteka-teki tentang perasaannya terhadap Juliana, Maya hadir menghulur salam perkenalan. Ternyata wajah ayu, kesopanan dan kelembutan gadis itu telah mencuri hati lelakinya. Dia rela bersama Maya walaupun jalan yang dilalui tidak semudah dan seindah ketika berdampingan dengan Juliana.

Bagi Juliana, dia terpaksa akur... Iskandar bukan miliknya. Demi sayang, dia sanggup melihat Iskandar berbahagia walaupun hatinya merintih hiba. Namun, saat semua impian ingin dicapai, Iskandar hadir memberi segunung harapan. Dia keliru. Adakah Iskandar lelaki yang sama pernah bertapak dalam hatinya?

Kini, mimpinya yang bertahun lalu seakan berubah menjadi realiti...

5 ulasan:

Dee berkata...

dee ada 10 buku x abis lg..x tau bila..kalo xde anak cam faizah..dh lama abis kot..hehehe..

Faizah_Haris berkata...

dee??? perrrghhh byk tuuuu...ekekekeke meh sinikkkk...faizah bacakan kan kan :P

noradzlina.kamdani berkata...

faiza
sila layari http://penulisan2u.blogspot.com (kite dpt kat staf sokongan yg jaga kaunter kt kolej - cara dia mengisi masa lapang ms layan panggilan ke kolej)
best gak baca kat sini...xyah bli...cuma kene selektif skt..sbb ade gak yg xbest
hepi reading...

Mia-Ina berkata...

klu mia la...same dgn mak..ada anak ke ..xde anak ke.pantang nampak novel..1 hari x leh renggang..tp, klu anak2 msh kecil...mmg le kena tengok...minat nye pasal..1 hari nak khatam juga baca

lily lotus berkata...

hebatlah rajin membaca :D