FOLLOWERS

Guestbook

Disember 17, 2009

Azam baru sempena Tahun Baru Hijrah

Sempena menyambut Tahun baru Hijrah ni saya nak berazammm lerr.....hehehe bole kan3? bukan Tahun baru omputih jek nak berazam2 ni.... apa kata mulakan dengan tahun baru Hijrah...tahun baru islam ni kita wat azam..... azam UTAMA saya tahun ni....1431 Hijrah
nak baby,nak baby, nak baby, nak baby,nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby
nak baby, nak baby, nak baby, nak baby...
haha saya sebut nak baby 44x.. Orang kata, kalau sesuatu tu kita sebut sebanyak 44x, insyaAllah akan makbul...Moga² Allah makbulkan lah hajat/azam tahun baru saya.....AMINN!! doakan saya yer.... Terima kasih.....'dan murahkanlah rezeki kawan2 ku yang mendoakan aku ini YA ALLAH!! AMIN....'

7 ulasan:

mrs e berkata...

amin.. aminnnnn... aminnnnnnnnnnn..

fuhhhh..harap² makbul lah doa kite ni ek.. :))

FIESYAH berkata...

aminn...
isyallah sesuatu yg baik akan dimakbul oleh NYA....

akak cuba lah mkn BIDADARI DCL...insyallah...syah ckp ni bab syah mkn tu & alhamdulillah skrg syah peknen 7weeks....

kite berusaha & dengan NYA kite berdoa....

CuCuCamber berkata...

amin ya rabbal alamin...wpun i blum kawin, tgk my cousin2,if im not mistaken,if u planning to get pregnant,u can/need to acid folic so the chances is more brighter..haritu i ada baca jugak article abt this..tp xingat kat mana..maybe u can check again with doctor.. :)

nazliahnazeer berkata...

insyaAllah..amiinn.. sy doakan yg tbaik. smoga Allah makbulkan hajat u. ;) usaha tangga kejayaan, chaiyok2!

Ieda berkata...

amin.....

Mia-Ina berkata...

amin....semoga hajat akak tercapai hendaknya ya

Dee berkata...

aku doakan faizah..amin..