FOLLOWERS

Guestbook

Memaparkan catatan dengan label w1max. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label w1max. Papar semua catatan

Disember 19, 2009

dok rumah sajo...

salammm coti2 u olssss.....bestnyerrr sape2 yg g coti2 m'sia tuuu ekk...heheheheh....saya tak p mana2 pun...dok umah jekkk....makn tido..makan...tido...makan.tidooo....tido...makan...tido...makan.....hahaha *tipuuuu jekk!....we olsss tiap2 pg g berjogging okayy....besss wooo dok umahhh rilekss2..kemas umahhh.....basuh baju...lipat kainn...masak2.....ehehe masak sup!...sib baik ada w1MAX niii...takde laaa kebuhsanannn.....kalo takk mauuuu ajak hubby merayappppp/menyopinggg hahahaha!!!.....so farrr w1max ni ok jerrrr....lajuuuuu gakk laaaa...saya amek yg RM99 sebulan tuu...wifi pun laju gakkkk.....huhuhuuu...walau pun ada gak yg kutukkk2....citarasa masing2 kannn....sukatii denn laaaa.....hahahha.....
adakah sebab modem ni bosa macam batuuu?? pehhh ada ke ckp cam batuu?? kerekkkkknyerrrrr....huhh..ok wattt? saya bukan nak hangkuttt merata2.......aahh....hihihihi
sekian...mato dah ngantok...nak tido jap ek....hahahaha...:P

Disember 16, 2009

saya dah POTONG....have u?

iklannn tak bleh blahhHH!! saya benci iklan bodO nie... nape lelaki yg tanya? nape tak pompuan yg tanya kt pompuan??? ngeKKK ekekekekek!....ok laaa ok laaaaa.... saya bukan nak ceta potong2 ni semua....hehehehe.... last week masa jln2 carikkkk scalee kat giant tu.... saya singgah kat booth P1w1Max ni..... dah lama dahh nak gunaaa intenet brokban ni.... dulu masa mula2 mende ni kuar... ni kat kwsn umah saya masih takde coverage... nak bli yg lainnn sume rege mencekikkk darahh!! mahal2... hahaha x mampu den.... tapi skang coverage w1max ni dah meluas.... pastu free wireless lagikk...best3.....lagi best dapat 3 bulan free takyah bayar....ekekekek...
tadaaaaaaaaaaaaaaaa..... harus bertenett 24jammmm cam nehh.... wakakakakakah!
sonangg den nak hapdettt blog kat umahhh.....apa lagi nak bercafe/berkebun kt FB....:P