FOLLOWERS

Guestbook

September 21, 2010

cerita Raya 2010 (bhgn. 1)

cerita raya? haaaaa...saya baru nak cetaaa... bole kan bole kannn..... haha... kisah menjelang raya non adO... pasal eh saya masih bekerja pd hari khamis ituuu... kul 12 cabott terus blk kg.... singgah econsave shopppingg barang2 dapur then balik.... sampai kg hubby dekat2 kul 4ptg... tgk2 dorg sumer tgh wat persiapann raya.... masak ketupat bagi... dorg rekuess saya masakan rendang nogori... hahaha cedap ke?.... 1 syawal menjelang juga..meninggalkan Ramadhan yang begitu indah menghayatinya.... kul 5 pagi hujan lebatt membasahi bumi hijau milik sang Pencipta... Hujan rahmat....di pagi jumaat penghulu segala hari....(aperdaaaa saya dh mula menjiwang di sini...hahaha penangan novel nie)... Selamat hari raya u olsss...
'warni warni Aidilfitri 2010'
saya memilih busana biru putih... hikss3!!
di padankan selendang polos dari 'Beijing'
'Ampun mak abah....len kali wat lagi?' ahakss
"makk nak wetttt rayee makk"!!
bersiap2 di dapur plak....

Tiada ulasan: