FOLLOWERS

Guestbook

September 21, 2010

Progresss DiEt?

apa progress diet di Bulan Puasa ari tu ek???.. memang laaa minggu pertama..keduaa..cantekk jek result... hahaha..dekat2 5kg gak tuwoN...mana tak buka pose mkn kurma+minum nestum/mkn barli jek...... haaa dah cantek dah tuuu cantekkk dahhh.... masok je minggu ke-3??? ha ha ha haMpehh jek... semua kelauttt...apabila vendera merah muncol giteww kann.... hahaha sesi melantak2 pun bermulaaa...huhuhuu...berat dok menten tang tu jekk..takmo turun2 sudahh... hahaha fadan muke kan... sampai laa ke rayaa.. berat masih mentennn... haaa takdo rahsio ponn...percayalahhhhhh.....senaman pun ke lauttt.... huhuhu
ni laa hasil di bulan puasa.... nampak ke nampak ke?
mula2 malas nak posttt...malass nak ceta kisah2 diet ni haaaa.... huwaaaaaaaaaaaa majok3!!... TAPI kan bila dah ramai beno yg menegurrr.....eh kurus laaa...dh kecik dahh...ahaksss... saya tak nampak pung tang mana tu?? hihihi...tapi den nampak tok ct yg kembang tu ade laaaaa... ahahaha ape kene mengena ngan tok t plaks nie?...ahakss... diet berakhir???? NO NO NOOOOOOOOOOO!! tidak lagi.... haha... lepas raya naik 2.5kg u olsss??? apekahh????... apa kata joMMMM kita BERPUASA...jommmm3!!!..2 hari puasa turun la gak 0.9kg.... huhhh sib baikkk....

4 ulasan:

::@.L.I.N:: berkata...

tahniah sepoloh kaliiiiiiii...dah dapat turun berat...saya nie tak de mood lagik nak berdiet...badan dah macam belunnnnnnnnnn

Mia-Ina berkata...

saya antara yg selalu baca blog akak dr mula akak diet...mmg ada perubahan...saya kagum..teruskan usaha kak...sekurang2xnya akak dh berjaya mengecik dr suami lani..sungguh membanggakan usaha akak buat

atty's berkata...

selama kty baca blog faizah..
banyak tu faizah turun..

syabas..faizah..
kty ni hah ..bila lah nak diet..

ArELeEz berkata...

leez nie pose ke xpose ke.. macam same jer.. bile b'buka, mula la xsedar diri! hu3..