FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 19, 2009

tiada berkesempatan

salam olss......MAAFFFFFF....ari neh tiada berkesempatann untuk menghapdettt ini blogg maaaaaa.....waaaaaaaaaaaaaa.....tak lama lagi...tak lama lagii....aduiii....TAK LAMA LAGI nak kene ODITT SIRIMMM okayy......dag dig duggg berdebar rasaaaaaa.....hihihi!!....mintak2 jgn laaaa jabatan den ni kono odit yoooo!! fuhhhh FuHHHH!! berbalik pasal ceta tak berkesempatan tuuu......maap laa saya tak de masa nak update blog ari neh.....esok?? walllahhualamm.....keje manyakk woooooo...siap sinsingggg lengan baju neh lagikkk ko...sinsinggg sampai atas sikuuu....sape kaco i siku u!!!...heheheh acah jek....saya baikkkk tawww.....lagi satu nak kasitauuuu u olssss!!...huhuhuhu.....berat saya menteNNNNNNNNNNNNNNNN!!! yihaksssss......(mau tak seriau ms naik timbangg.....ye laa kan last week makan BOSAAAA.....mcm2 saya cuittt hehehehe...risau giler berat naikkk....)minggu ni kene keje kerassss....target 1kg seminggu bermulaa from NOWWWWWWWWWWWW......doakan saya ye....muuahsssss!!...(ni pun dok taip laju2....dah nak balek umah dahhh....huhuhu)

2 ulasan:

BigMouth berkata...

same lah... kalau tak de mase... lantak kau lah blog!! malas nak layan kan... baik rest!! hahaha

Neeza.Areef berkata...

wooo faizah..seminggu 1 kg..