FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 21, 2009

dah start dahhhh

dah start dahhhhhhh...yeaaa saya dah starttt 'workouts' dahhhh......aduiii sakit lutut den! setelah sekian lamaa bercoti-coti......nanti ko lemaksss nanti yer....hahaha...akan ku bakar ko idup2....hehehe....
ituu kasutttt sgt kerasssssssssssss......sepak bola boley laaaa....(saja gatai pakai kasut futsal....) malam tadi sampai kasut yg saya pakai ni tercampak2 ko.....hehe tapi saya pakai gakkk sebab kasut jogginggg sume saya dah pakai g taman...so tapak dah kotorr.....ishkkk3.....apakah ini tanda2 kene bli kasut baru???? saya tak mo kasut mahal2...cuma nak bererobikkk dlm umah jek...takyahh nak jenama2 nie....takde sape tgk..melainkan kucen2 ku.....aisehhhhh gaji lambek laeiiii....hoksss3 sape mau sponsor niee???...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saya tauu saya tauuu....acecececeh ideaa dah maii....hihihi
hoho malam tadi saya sompuittt ko!!.....aduiii duiii.. lepas bererobikkkk ngan jm level 2 tuu....adoiiyaii....rasa badan neh dah lain macam jek.....cam nk muntoh pun adoo...ishkkk3... suh hubby picit2 belakangg..... sib baik ok pastuuu...huhhhh!!!

6 ulasan:

Cik_Nomi berkata...

meh aku bgtau kenape kene beli kasut mahal..

kasut mahal tahan lama, ergonomik, material bagus, serap peluh, pengudaraan baik, kuman susah nak membiak..ringan dan selesa.. hekhekhek..

ps: leh jadi duta nike aku nih..haih..

ps2: aku pun pakai kasut murah jek..hahaha

ape kate aku buat contest bg hadiah sport shoes..hmm..menarik tu..

Dee berkata...

aritu try poco2 nyer video..wei..x terikut dee..hehehe..

zh-ena berkata...

beli kat uptown jea kasut tu..ader rm50 jea pun..murah kan

Faizah_Haris berkata...

cik nomi....
hahahahaha ada betui jugak ekkk....hmmmmm.....haaaa cepat2 bgtau contest ape tu? nak ksaut..nak kasut!!
huhu

Faizah_Haris berkata...

dee
hahaha...rajinn ekk berpoco

Faizah_Haris berkata...

ena...
haha ye ke....hmmmm tapi kalo dapat free lg bes kan kan kan