FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 27, 2009

Jamuan hari Raya Jabatan 2009 pt.2

hooolaaaaa...meh nak sambung ceta jamuan raya......walau pun dah basii.....fedulikkkan la ek...hehehe....byk sungguhh makanan yg dihidanggg....oder tuk 30 org tuuuuuu....pastu ada yg sumbang menyumbangg...Alhamdullillah rejekiii jgn di tolakkk.....tolak masuk dlm protttt blehh.....cuit sana sini skett....dahh burppppppss!!!....sebbaikk berat saya mentenn...ahakssss!!!.....puas atiii dapatt makannnn semuaaaaa..terutama rendangg dan laksa kedahh yg sangat2 saya rindu rindukannn....(dulu ms bujang, kakak selalu masak....bygkan betapa lama saya tak merasa laksa tuuu...hihihi)
betapaa manja nyerr saya ngan BOS....:P...sila menjelessss k
master students...BOS...n lecturer
staf2 jabatan saya....mesra alamm kan kan kan
prof-prof....
Cateringg dari:
my beloved SISTER......sodappp gilerrr...sume pujiii wooOOO ahahaha marey angkat bakulll...hehehe

Tiada ulasan: