FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 09, 2009

bibikk baruu......

salam olsssss......lepas raya ni tatau nape saya kurang mood nak update blog.....tgk laaaa perjalanan diet saya yg setiap hari saya update tu pun saya tak buatt....adehh...kenapa malas sangat2 ni??...maafkan saya ekkk....isnyaallah lepas ni saya akan aktif semulaaa.....hhuhuhu....BIBIK Baru??? haaa'ah saya dah dapat bibik baruuu.....lama gak menantiii....berbulan2 wooooohh.....sebenarnyaa tah beberapa blan laluu bibik saya nihh watt halll...maklum laaa dah ketuaAN....mahuuu nyer saya meroyannn dok membasuh guna manualll 2 kerat ni.....huiii mau tumbuh musclee kat tgn niii dibuatnyer....bukan tanak bli baruu.....dah 3 kali g jascooo nak pi blii...tapi ampess jekk sebab org yg incharge manjang takde....janji esokkk....dtg2 pun taraakkkk....masuk kali ke-3 teruss malasss dahhh...takpe laa basuh guna tgn pun tangan laaa....kadang2 anto dobiii....tapi mana tahannn wooo.....sekali anto cam bli sabun+softlann tuk stok sebulann....sesekali kalo musim ujannn jek antoo....tapi kalo dah hari ujan???...huwaaaaaaaaa......jemur pg....ptg ujan....mau tak berbau baju....ihsk3...last2 takleh tahannn aarr.....musti gak p bliii.....
bli auto terusss.....
pasni takde fenins2 nak anto dobi...
Life is GooD.....
dan org yang paling rajin membasuh skang ni.... adalah my hubby....hahaha....sonang ati den....bleh golek2 atas katil.....

1 ulasan:

Suzana Ikram berkata...

cantik la bibik baru faezah.