FOLLOWERS

Guestbook

Oktober 15, 2009

keje keje keje

skang ni kerja bertambah2 nampaknyerrr.....ujung blan ade audit SIRIM.....Nov plakkk odit MQA....hokkkkss3......akaun pn tak siap2 lagikkk....dah ujung tahunnn dah punnn....saya tatau laaa mana satu nak wat....kadang2 rasa nak wat semuaaaa.....tapi tgn ade DUA jek.....kalo laaa kaki???....hahahaha......bayangkan kaki naik atas mejaaa??.....REHAT?.....kadang2 lunch hour punnn ada gak yg gataiii ketuk pintuu....ada gak yg gatai tipon2...berdering2 doploh pat kali pun tak kose nak hangkatt....eeee rehat 1 jam jek 1-2pm.....tapi bukan rehat punnn...keje tetap keje....time tu laa leh wat keje tanpa gangguan.....nak jengok blog ni pun tak bleh lelama.....tapi kan kenkadanggg bila dah rasa bosan gilerrr tensen gilerrr.....saya tak wat keje2 tuu...hahahaha....baik saya jenjalan kat blog korang...cuci mate....ilangkan tensen....hahaha..pastu baru keje leh jalannn.....
haaa tgk2....meja ni tak cukop besar lagi laaaa.....
kalo ngemas pun tak sampai 1 hari pun.....baik takyah kemas.....meja ni kemas time odit jaaa...hahahaha
TEPATTT 8.30 PAGI....tipon akan berderingggg!! Tepat 2.00pm pun samaaa....kompommm....huhh....hahaha...tinggal seminggu jek lagi nak odit....takOttttttttt

1 ulasan:

ikiqzana berkata...

la sian gan faezah.. keja bnyk ye..