FOLLOWERS

Guestbook

September 15, 2009

update: BeRaT terKini...

Salamm olssss......rasa malas ya amatttttttttttttt nak tulisss bloggg lerrr....keje manyakkkk ni....tak terkejar rasa nyerr...waaaa3!!...di sini saya cuma melaporkannn berat terkini saya untuk bulan ke 2..adalah...82kg alhamdullilahhh turun jugakk walau 500grammmm tuhh.....berat tu adalahh selepas 2 hari saya start puasa kembali....hahaha....cepat betoll ko turunn yooo....asal pose jek senang tuWOnnn....bila tak pose?? huhh....nampak ehhh pas raya jek saya akan start berpuasa balik.....niat nak puasa ganti n puasa enam....insyalllahhh........hukksss3 thn nii saya tinggal pose 12 hari ko????...huhuhuuu....sib baik tak naik 2 kilo..... lepas tuu saya try timbang guna penimbang biasa tu...dan berat adalahhhhhhhhhhhhhh...TujOH Ploh 9 kg....hihihi

4 ulasan:

viruspadu berkata...

caiyok caiyok

you can do it bebeh

Dee berkata...

lamanya faizah..12 ari..dee x tinggal lagi..

~finee~ berkata...

wah tahniah! hm penat nak ganti ekk kalau tinggal posa bnyk ari

Neeza.Areef berkata...

lamanye faizahh...