FOLLOWERS

Guestbook

Mei 14, 2009

Rendang kerang...slurpppp!!

Masa saya g seminar minggu setiusaha blan lepasss...hubby balik kg....dia sibuk cetaaa mak dia masak rendanggg kerangggg....cedappppp katanyeeeeeeeee.....huhhhhhhhhhhhhhhh.....sabo je laaa....saje jekkkk wat bini dia ni melelehhhh....huwaaaaaaaaaaa...jahattt tawwwww...... ok....tak stop sampai di situuuu.....masa blk kg 2 minggu lepasss......dia pi ckap kat mak diaaa...saya nak makan rendanggg keranggg......wahhhhhhhhhhhhhhhh apooooooooooo???...ishkkk....mano adooo...ishk3!!...sebeno nyer dia yg nak makan lagikk....huh huh huhhh!!...dan mak dia punnn g laa pasarrr bli kerang ko...! adehhh....malu aii tawww......ishkkk3!!.....dan ini hasilnyerr....tapau bawa blk KL......
paastuuu singgahh kedaiii bli supp cendawann.....tak macam sup cendawannn daaaa....ni kuar sup yg dah readymadee..pastu masukan cendawan jek!!!....pemalassssssss btol laaa....org kedai niii....kedai jekkk GAH....tapi makanan hancussss.....pehhh....tak kire nak kutuk gak...geram3....sebab asyik terkena....bila oder nasi goreng paprik....dorang hidang nasi goreng yg keraass sejukkk...termasuk laa papriknyer skali....puiiii laaaa
*motifnye: jgn pandang restoran tu cantikkkk makanan nyer cedapp!!..hahahaha...kan kan kan

4 ulasan:

DYLA berkata...

sedapnya rendang tuh....

Dee berkata...

faizah..mtklah resepi rendang kerang tu..dee pun nk try ni..

Faizah_Haris berkata...

hehehe...
aiseyy....mau resepi ka? insyaalah akan ku usahakan....

sweethOneY berkata...

syorganya mkn rendang kerang :D