FOLLOWERS

Guestbook

Mei 12, 2009

mari mengemas rumah

mari mengemass rumahh....SABTU lepasss....saya kata saya nak tido sampai kul 10pg....jgn kaco keh.....TAPI kan takbleh laaa....paling lewat pun kul 7.30 mata tak leh pejam lagi......ishkk3!!...tetap jugakk nak bgn wat itu ini......memula nak g joggingg...tapi maleh takde mood.....minggu ni lahh kami habiskan masa dirumah.....apa lagi....mengemass laaaaaaaa.......baju dah menimbun tak terbasuh......dari jumaat malammm dok pun basuhhh......pastu vacummm n mop lantaiii...kul 12mlm tidooo....sambung basuh esoknyerrr....HUBBY lakkk dia paling rajinnnn lap kipas n bersihkan ekonnn......
lajinnn sungguh kan......hehehe..sambil baringgg atas katil empokk..saya tgk je.....hihihi...
sebab masa ni tiba2 badan rasa nak demam.....domam exam agaknyerr.....letih

1 ulasan:

fiesyah berkata...

same lah hubby syah, kemas umah pun takat lap kipas je yg lain tu tngk je...sabor jelah..

nak demam tu, demam excam lah tu..