FOLLOWERS

Guestbook

Mei 20, 2009

koleksi kasutt...

haaaaaaaaaaaaaaa...saya dah kata kaann.....tetiba jerkkk suka shopping kasutttt....pantang lalu kedai kasut...haruss singgahhh....yg berkenan musti beli satu....satu....satu....satu......hahahaha..... selama ni saya akan pakai kasut/sandle tu satu-satunyer sampaiiii laaaa hancusssssssss.....baru bli...tahhh laaa tak minatttt plak nak melawoooo kat kaki......TAPI sejakkkkk saya tgk kaki saya berbelangggg2 sebab pakai kasut yg sama manjang....berbelang putih itam ko!! huduhnyerrr...bila pakai seliparrr...makkk aiiiii......buwukkkknyer kaki ku.....sejak tu laa saya mula wat koleksi kaut...hihihi...so skang kaki saya dah tak berbelang lagikk.... saya rembat sume nihh from JASCO.....hehehe...ateee dekat ngan umah kannn...
ni plg baru...minggu lepas....sebab asyik bli kasut jekk...sandle plakk takdo...heheh
hmmmmm.......asyik kaler coklat jek???...

7 ulasan:

lily lotus berkata...

sandal itu cute!

DYLA berkata...

byk soping faizah.. pasni mesti ada nak gi jalan2 ni

neezareef berkata...

wah2 faizah...kemain ya sopink kasut...

sy punye sandle pn dah nk tanggal tapak lom bli lg

ade chance ushar2 kasut ujung mggu..hehe

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

pasni leh bukak galeri kasut nampak gayanyer....

Dee berkata...

wah..mcm dee lak eh..giler soping kasut..tp dee asik putih je lah pulak..

Faizah_Haris berkata...

heheheheee....cam bess lak kumpul kasut...dulu bising2 kt hubby sebb suka bli kasut....ooo bes upe nyer...kah kah kah...

dyla...
manatau nii?? faizah nk g jenjalan??? hahahaha....tunggguuuuuu.....!!

isya berkata...

dah lama tk soping kasut! huhu