FOLLOWERS

Guestbook

Mac 17, 2008

saya rasa...hmmmm...ishkkkk dah makinn BERATT nieehh...waaaa

aduhhh....asyik ceta pasal makan je skang nie kan waaaaaaaaaaaa.....saya rasaa berat sudahhh naikk nieee.. aaaaaaaaaaaaaaaarghhhhh!! tidakkkkkkkkkkkkkkkkk... aduhhh insafffff insaffff INSAFFFF!! sebab saya dah rasa lain macammm jeekk nii.... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saya betul2 sedihhhh yaa sgt la sedihhh nyerrrr... mulai HARI ni...saya dah start PUASA... puasa ganti...heheheh...sambil2 tu leh laaa diet kannn kann.... ishkkk ishkkkk!!! saya akan USAHA sungguhh2 nieee... aduhhh!! lepas ni kena makan yg bakar2...rebus2 jek hokayyyy!! terima lah menu pertamaaa diet...heheheh...ikan bakarr olive oil n italian herbs....!!pastu cicah air asammmm!!...

3 ulasan:

~dalila~dyla~deyll~della~ berkata...

selepas mkn puding yg manis, leh la berdiet ngan ikan tadi tue....

tak lama lg, sy pun nak diet gaks.... hehehe

~dalila~dyla~deyll~della~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Faizah_Haris berkata...

dylaaa
hahahah lupa plak pasal pudingggg yg belum ku sentuh dan ku rasa keenakannyer itu...muahahahah!! seb baik poce...kalo tak dah tapau bawak opiss semangkokkk....