FOLLOWERS

Guestbook

Mac 24, 2008

Cactus Valley...pendakiann yg memenatkan....

Cactus valley....terletak di depan otel kami...ahakssss brinchang... tak payah susah2 pk nak parking kete kat mana kan... so jalan kaki jer naik atas tu.... sikit punye penattt... tapi enjoyyyy.....bayaran masuk untuk taman kaktus RM4 sorang... dlm ni macam2 rupa kaktus semua nya adoo... pokok oren madu....epal.... kalo nak naikk jgn ler pakai kasut tumitt tinggi tauuu... sebab byk tangga yg perlu di daki.....
beso sungguhhh kaktus ni....
akhirnya sampai ke puncakkkk...hehehe
lepas tu kami ke taman sayur2 n stoberi plakk...yang ni masuk free hokayy!!
macam2 salad ada....murah2..3 kuntum RM5 jerkkk..
taman stoberiii....
pastuu singgah minum2/makan2 kat gerai nih...regee memang murah gak...
oleh kerana edai dah nak tutup...maka ni je yg ado k....eskrem sundee with stoberi...RM5.90 sajokkk....murah kannn...byk gilerss
cedappp weiiiii!!!....
tapau stoberi....
coklat stoberi...cedappp...3 for RM5.00....

1 ulasan:

~dalila~dyla~deyll~della~ berkata...

mintak sikit coklat stroberi tu....