FOLLOWERS

Guestbook

Mac 06, 2008

santai...

minggu nehhh bapak punyeee boringggg lerrr bila bukak tv ajekkk...dok ceta kempen sana sini...kutuk sana sini bagaiii.... tambah meletihkan kiteorg jerrr...huwaaaaaaarghhhh!!! nak santai2 pun tak bleh.... so kiteorg memang dah get ready...bli stok DVD import dr kg byk2...hehehe... layannnnnnnnn.... tapi saya tak ske...ceta ganas2 nie...aduiiiii hubby suka ceta perang2...rambo ler bagaiii.... dok pilih dvd.... sambil makan oren stok from cameron highlandsss niehhhh....
hubby dah letih mata n tingee tgkk kisah 'kempen' dalam tv nehhh!!
ngappp!! licinnn...heheheh...
malam tadi jenuh saya pulunn siapkan keje2 yg urgentt....gara2 kene PAKSA coti oleh suami ku....sampai kul 1 pagi tawwsss...tahu2 jerkkk suami saya dah berdengkurrr atas katilll..cehhhh!!!...

4 ulasan:

zh-ena berkata...

mmg bosan tgk tv skang nie asyik benda sama ajer ditayangkan..pastu kutuk2..mls nak layan..sib baik ada astro, layan astro ajer la..
citer rambo tu ena tgk asyik la terjerit ajer pastu siap nyorok2 lg time tgk..ngeri la tgk..ena pun sama cam faizah tak suka tgk citer ganas2..

*SiRibenMerah berkata...

hahaha..kejam x saya kalo saya cakap cam x sempat nk tgk tv..muahahaha=P

Mak Su berkata...

mmg jemu tgk tivi minggu ni

Faizah_Haris berkata...

enaa...
tulll tu...x sanggup aarr nk tgk..kalo hubby buka ceta cam tu..faizah wat keje lain...baca novel lg besh hehe

chekguuu...
amboiiii sgt la kejam nyerrrr...tp bagus gakkk...takyah tgk ehehe

maksu...
jemuuuuu nak muntahh ekekekeke..