FOLLOWERS

Guestbook

Mac 11, 2008

Hubby cuba MEMANCING saya!!!

hehehehe....apabila my hubby dok memancing bini nyerr.... mula2 dia SMS saya.... Hubby: jumaat depan abg aply coti ok.... Saya: ye lahh....tp ayg tak moh laa...asyik coti jek.... Hubby: K pastu wat misscall plakk..... Saya: yup...! Hubby: tanak g jalan2 ker? Saya: ...muakakakakakakakak!!!!...nihh nak pancing ayg ek? Hubby: jom laa...kite g CAMERON HIGHLANDS...nak... Saya: uhuhuhu!!!....alahhh....malassss...nak dok umah jer.. Hubby: alaaa dok KL aper aderrrr???..jom aahh...ayg survey otel ye... Saya: hmmmm...tgk aahh ek... aduhhhh.....saya nak ke penanggg....camner niee?? waaaaaaaaaaaa tolonnnn tolonnn!!! pertama: macam mn nak apply coti nehh...apa plak dorang ckp..saya asyik coti jerr..ishk..apa plak bos cakap kang... kedua:camne nak habaq kat staf sorang lg ni yg saya nak coti lagi...adusss...sian plak..dia dah ler staf baru.... feninsss...feninsss...aahh (alaaaa suke je kalo g cameron lagi ni....hehehe)

8 ulasan:

*SiRibenMerah berkata...

lor..x pegi2 lagi ke penang?? iskkk.. igtkan da happy enjoy sakan..muahahaha=P

DYLA berkata...

jeles la dgr dia asik gi jalan2,,...

Faizah_Haris berkata...

wahai sirebenmerahhhhh......
belom laaah daku pergi ke sana lagiii...huhuhu....

dyla...
alaaa jgn ler jelessss...jommm g jenjalannn!!!

Qaseh Bidadari berkata...

ala...asik nak jenjalan aje..jeles mama tau!

uwaaa...nak ikut!

pearlsweets berkata...

ko mmg best daa... bercuti sakan.. aku nih.. dok umah jerk layan si kecik tuh.. abah dia study..balik ujung minggu jerk.. tapi minggu depan tak balik daa... uwaa... nak pergi zoo...

Faizah_Haris berkata...

mamaaa....
japppp carikk tisuuuu...nak baper kotak hekkkk?

pearlssss
lama ko ilangsss..lindu maaa!!
nak g zoo hekk? ikuttttttttttt hehehe

risanur berkata...

bestnye asyik gi jalan je..nak ikut gak...

Faizah_Haris berkata...

ihikkssss...
walaaa tatauuu lg jadi ke idak....hehehehe...mcm malehh je