FOLLOWERS

Guestbook

Mac 06, 2008

esokkk coti.....

Saya: Prof...! saya ada aplly coti....hmmmm...(malu2 kucen kunun heheheh) PROF: oh yaa saya dah tgk smlm...OK saya approve dah pun..... saya: eheeeee...thankss ya Prof! PROF: ok...semua yg urgent kita dah setel kan? saya: yesss BOS!! bereeehhh saya telah DIPAKSAA..relaaaa..oleh suami ku untuk meneman kan dia g tinted kete..huhh!! dan saya juga...*tteeeeeeeeeeeetttttt* telah memaksa dia semula untuk memberikan saya UPAHHH!!! ahaaaaaaaaaaaaa.....adil kan kan kan!!..yer laa sebab saya dah berkorban mencuti kan diri saya..dgn alasan ...URUSAN PERIBADI!!!....tak pasal2 dari coti rehat trus jadi EL...ampehhh tul sistem nihh...!! saya nak suh dia anto saya g wat facial...(dari saya tunggu berjam2 jamBAN lama kete siap kan..baik g wat facial ke hape ker....OR anto saya g JASCO..nyehh nyehhh nyeh!!,,lepas itewwwwwwwww.....belikan saya BAJU...ahaksss!! abesss laa pokettt dia...hehehehe...(kejam ke??????)

Tiada ulasan: