FOLLOWERS

Guestbook

Mac 10, 2008

Hari Mengundi 2008...

macam biasa laaa saya ni jadi peneman SETIA pada en. HARIS... kemana saja dia nak g..saya MUSTI ada sama... kalo tak..boring katanyer...heheheh pagi2 sume org dah bgn...exciteddd laa nak g ngundi... mak n abah mertua pg2 dah g ngundi...tak sampai 1/2 jam dah balik.... kiteorg plak kuar dlm kul 10 cam tu.... wahhh meriah nyerr....macam nak raya jerkkk... saya pun meneman kan hubby sampai ke pintu skolah lagikkk...hahahah!! sampai kat pagar saya dok lepak2 kat ctu... sebenarnya tak boleh sebab kwsn larangan...tp saya DULIK hape kan...hehhe ada lah dekat 1/2 jam menunggu....bila dah tgk hubby dah masuk dewan...saya nampak ada PULIS di blkg saya...kwang kwang kwang!!!...hepp hepp hep!!! keh keh... bukan haper...kat ctu ada lagi 3..4 org makcik2 dok borak2 depan pintu gate skolah tu....tak reti2 ke lepas undi balik jer ler....kan x pasai2 kene sound ngan itu pulisss...hehehe...seblum itu puliss sound saya yg tak bersalah ni...baik saya BLAH...!! kebetulan plak hubby pun dah setel ngundi....sempat laa saya tunggu dia ..takde laa jalan sorang2 ke keta..dah ler perking jauh...kang ade yg dok ajak kempen2 kat saya...hehehe!!
di sini lahhh saya sempat melepak dan mencurikkkk gambo..ihiksss...seblum itu puliss halau saya....keh keh keh!! saya tak bersalah tauu....
ada lg yg bes....time menanti keputusan yg bermula jam 7mlm....kami n da famili dok depan tv sampai kul 3.30pg wooo!!!....dok bersorakkkk bagaiii..ngalahkan tgk perlawanan bola sepak je...hahaha!! mengalah kan balai raya...

2 ulasan:

~dalila~dyla~deyll~della~ berkata...

kat mana mengundi tu?

Faizah_Haris berkata...

dyla..
kat sungai besar selangor...sekolah panchang bedena...