FOLLOWERS

Guestbook

Memaparkan catatan dengan label putu. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label putu. Papar semua catatan

Januari 13, 2010

putu

giler kentanggg weh!!! eh eh bukan...ni giler putuu....tak kisah laa putu piring ka putu bambooo janji putu....teringin nak makan putu mayam plak (eh mayang ke mayam ek....hahahaha) ni sume gara2 hubby lerr yg rajin dok bliii.... tp tak sukaa byk kelapa tu...huhh lemakkk3....ekekekek ahh kununn laa kan...korang suka makan putu??? bukan kutuuuu okayyy :P
kalo g pasar malam musti cari ni.... ngan tau foo faa.... tu pun dah cukup kenyanggg dah... haaaa sok ada pasar malam kt depan umah...bleh bli lagikk dan lagikk dan lagikkk....:D