FOLLOWERS

Guestbook

Jun 11, 2009

Penang: War Museum

adoiii.....marilah saya sambunggkan kisah coti2 di penang nih......penatttt dah edit...tak laratt udohhh....hehehehe....saya sambung ni lepas menyiapkan keje2 di pejabat hokay...saya tak main laa ngulat2 nih....(wakakakakakakah!!! apa motip?)
jommmm checkkk pointtttt duluu!!!...hehehe...sampai di war museum nihh adalah pada jam 10.00 pagi hokehhhh!!!....sampai2 jek sini ...masih takdo org lain lagikkk...dan kami laa yg akan merasmikannn pintu check pointt neh!!....bayaran adalah....DEWASA RM15....KANAK2:7.50....kalo korang rasa2 mahall...toksah masuk...kui kui kuiiii!!.....rugiiii TAK masukkkk okayy....ini adalah SEJARAH...ahakssss.....(saya masuk neh kali ke-2....sila vanggaaaa!!! kah kah kahh!!....) lagi DIINGATkan...kalo nak masuk sinikk...sila laa pakai suar yooo!! jgn pakai kain skirt plakkk.... n berkasut sukan dan seangkatan dgn nyer.....kang pakai tumit tinggi ado yg balek takde tapakk kang...keh3!!...dannnnnnnnnnn....sila bawa air minuman secukuppnyerr.....hehehe...
tahun lepas saya p....takde bumbung2 nih..skang dah ado...so takyah risauu laa ujan panas yoo!!
tembak lubang apo tuu?? sila baca...tak larat nak terangkan....hihihi
serpihannn meriam masih ada....(bukan meriam bellina yoo!!) ahahahahaha...
ini adalah tempat penggantungan General YAMASHITA...ini betul2 ok bukan main2!!
tulaaaaaaaa rugiii x p!!...
di sini saya mengumumkan....perang tamatt....hehehe
tidakkk blom3!!! (oiittttt!!)
laki aku neh asyik nak menembak yo kojo eh....
c kecik ni amat pantang laa nampak kamera....
oiitt kejap2...nak cari peluluuu!! hihihi
antara kubu2 lama tentera british
uiiiii awek2 baju biru ni sgt cuns...hahahaha!
*to be cont....

1 ulasan:

pearls.. berkata...

wei izzah.. ko dah kuyus gilers laa... comels la... ni yang buat aku jeles tahap gaban nih...