FOLLOWERS

Guestbook

Jun 05, 2009

makan jasco....

sobb3...sreettt3...!! uhukss3....adoii......ari neh saya tetap dtg keje okayyy....hehehe.....lagi pun BOS takdo 1 minggu smp minggu depan wooo...rugi laa kalo tak p keje...heheheh... semalam otw balik umahh...hubby tanya nak makan pe?...saya jawab...tahh....tatau nak mkn pe dah....takde selera....pastu saya tanya die nak mkn ape...dia caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKapppp....nak makan JASCOO!!!...muhahahahaaaaa....yes3!! tu la jawapan yang saya tunggu2 semalam neh.....yihakssss...jomm jommm jommm!!
skang ni kan jasco ada sale......tapi..saya takde mood nak nyopinggg laaa......mood demam ade laa...nak je suh hubby tolong dukunggg....adoiii tak laratt nak jalan daaa.....jalan2....pusing2...then balik......last2 bli roti jek...saya takde selera laaa nak mkn.....
singgahh COSWAY....renew kad....dorang bg realrewards skali...hubby bli tongkat ali/spirulina/omega oil.... saya bli stokkk make-up...udah habissss lorrr...jenuh korek2...hihihi...sib baik laa ada sale kat jasco n watson......tu pun dah last stock.....huhh sib baikk!!

2 ulasan:

Neeza.Areef berkata...

mcm nk try gak ler bedak miyami

since bedak maybelline ku dah hancur jatuhhhhh uwaaaa

Faizah_Haris berkata...

neeza...
faizah pun br nak tryy neh...hehehe kalo ok leh laa jadik model tak bebayo cosway ek! lagi pun murah jek...