FOLLOWERS

Guestbook

Jun 16, 2009

misi cari baju raya

AHAD lepas adalah misi mencarik baju raya.....saya p ngan member jer....hubby tak ikut sebab my FIL datang umah....
nih ank buah hubby....nama dia NUHA....suka bergaya...haha...iye hobi kite sama kan ohh yee...saya p naik tren yo.....senangg...mudahh...cepatt!!...dan..lengangg...sebab? hari AHAD maaa
tgkkk takde org pun kat SOGO neh...hehehe....baru syokk nak jalan2....kalo p ujung blan ari SABTU...huhhh....sakit jiwaaa dibuatnyerr
kat sogo ni kadang2 rasa murah plak...kadang2 mahal pun ado...tapi dia punye SALES...perghhh...
giler2 wooooooo
misi nak carik baju raya kunun....singgahhh JAKEL....tapi ampessss jekk...kain tah hape2...busan2....sume bukan taste saya....ishkkkk3..... tapi nape ramai org serbu????...masuk2,....jalan2...belek2....kuar balik....hehehe... rasa nyer kat arked2 tu lagi cantik2 n lg murah2........pastu g ronda2 kat arked tu sume.....memang cantik2 n murah2....ada yg sama ngan kain jakel....tapi lebih murah dari jakel....huhh sib baik tak bli....ada keluaran terkini tapi kat jakel takdo lg....
nih lah baju raya saya....amacammm???.....cantek??? hihihi

8 ulasan:

mrs e berkata...

wowwww...

cantiknye baju tuh.. kebaya nyonya ke? bape sepasang..wahhh kepochi lah pulak kannnn..hehe


p/s : dyla pun g jakel wiken lepas, xde jumpa ke?

pearls.. berkata...

waa.. berkebaya ler ko ek raya tahun ni.. lawa laa...

tema apo taun ni? biru ker?

FIESYAH berkata...

tema biru ke tahun ni sis..

Faizah_Haris berkata...

muakakakakak!!....
cam kebaya erk????.....huhuhu..salah2.....teka lagikkk...

isya berkata...

tantek tantek!

neezareef berkata...

aku nengok cam telekung sulam jek..hihi.jgn mare arrr

Faizah_Haris berkata...

muakakakakakkk....
neezaaaa...BETOLLLLL!!....hihihi tu telekung arr.....baju raye tarakkk bli ahh....hehe amponnn

Dee berkata...

tulah psl..aku tgk telekung..apahal lak si faizah ni ckp baju raya..kira ni telekung rayalah ye..