FOLLOWERS

Guestbook

Jun 05, 2009

gift from supplier

nih yang bes keje kat dental neh....wahahahaha......selalu dapat ubat gigi....berus gigi....mouthwash n macam2 lagikkkkk percumaaa....huhuhuhu!!!...korang mauu ka?? meh cinikk...hikss2....
from colagate from sensodyne....

8 ulasan:

pearls.. berkata...

haa.. aku pun guna sensodyne.. tapi sensodyne merah tu mmg tak best.. buat mulut jadi busuk... aku guna sensodyne yang hijo tuh..

isya berkata...

nak nak nak!!! bgs la, tak ya beli hihi

atty's berkata...

wah untung ko faizah..patut le gigi putih berseri..

neezareef berkata...

polident tu natang ape faizah
aku tgk iklan yg aku paham utk gam gg palsu..tul ke

Faizah_Haris berkata...

pearl...
ye ke tak be?...aku br nak try....heheh

Faizah_Haris berkata...

isyaa...
mareyyy3!!

Faizah_Haris berkata...

kak tyy...
hehe...aiiyarkkkk pasni kalo amek gambo nene tutup mlot ahh...kang nampak gg kuneng hahaha

Faizah_Haris berkata...

neezaa...
polident tu tuk cuci gg palsu n ada tuk gum gg palsu kat lelangit...cam dlm iklan tu...mauakakakaka.....heppp!!! tu amek kan tuk mak mertuaa ku okayy.....hua hua huaa