FOLLOWERS

Guestbook

Mac 31, 2009

Sambal sotong yg di idam kan....

Semalam dalah hari yang paling meletih dan memenatkan......uhuksss3!!!.....saya ada 2 set cadar yg lom di basuh lagikkkk!!!....cadar tu saya ganti sebab kes pencuri masuk tu ari.....geli ahhh nak pakai....hehehehe...so tukar lain then basuh yg tuhh....igt nak anto DOBI.....tapi cam mahal jekkk....bleh bli sabun yg rege mahal skalik tuuuu tauu...so pk pk takpe laa basuh sendrikkk.....cuma anto comforter tf tebal tu jek ke dobi....penat tu penat gak....penat membasuhhh...huwaaaaaaaaa....tapi masih gigih nak memasak.......sebabnye..saya teringin sgt nak makan sambal sotong yg beso2 tu....ari tu bli kat pasar borong...murah2 jek 1kg Rm13.00....astuhh paksa gak hubby mkn hehehe...dia tu elergik sotong...hihihi...
telor mata......golap la plak
tak lama pas makan tu...hubby terus bersin tanpa henti...hikss hikss!! I'M SOOOOORRYYY!!!!....terus dia terbaring dan tertido.....cian...hihihi

6 ulasan:

lily lotus berkata...

sian ur hubby ekk! takpe...sekali sekala maa

Faizah_Haris berkata...

btol...botl..btol....hehehe.....pasni tak wat dah...hahahah

neezareef berkata...

sodapnye sambal sutun
sy penggemar sotong yg fanatik!
hiks!

Erda berkata...

cian husband akak...kite suke tgk telur mate yg akak buat tu, nampak berselera la...sotong tu pun fav kite gak

sweethOneY berkata...

OMG!!!

akakkkk jahaaaaaaattttttttttttttttttt

saje wat sy teringin gila2! nak sambal sotong.. nak.. nakk...nakkkkkkkkkkkkk

Faizah_Haris berkata...

neeza...
sya mmg antu samballll...segala sambal...hihihi..sambal sotong? perghhh sodapp...tpi hubby elergik la plak...so terhad laa nk msk selalu...

Erda
resepi mudah!! hehehe..gorengkan skali ngan bawang n cili api...pastu buh kicapp...perghh mkn ngan nasi panas2

sooo SweeTTT...
hahaha...meh meh meh