FOLLOWERS

Guestbook

Mac 03, 2009

PaNaSsss!!

Lepas balik dari KL.....saya n hubby g servis ekon kete.....memula p kat desa tasik...tp punye laa byk kete.....dah ler kepanasan neh...huwaaaaaa...adoiii...cair rasanyerrr....pastu p yg kat umah gak laa jawabnyerrr...kunun2 nak try servis tempat lain...kot2 laaa murah ke kan....hahaha sume mende nak murah ek? bykklerrrr cantikkkk.....ok..sampai kedai nih kul 4 pm....ms nih takde org.....so legaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......leh laa cepat siap.....
hubby tgh study buku gitarrr karennnnyer laa tuh....ishkk kedai MACAM baGuS!!!
hauss beb!!!....kedai kemuttttt takde ke nk bg kiteorg air? kuang2 air mineral tu ke kan?? HAMPEHhhhhhhhhhhhhh!! ko telan laa air luirrr sendrik okehh!!
ciannn hubby pun kehausan dan kelaparannn....
cam bes jek air neh.....aaahhhh dap3!!!
kebosanan MElamPau mula mengusai DIRI ku.....ishkkk33!!!
Saya memang dah takleh tahan okehhhh!!.....
so LEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMbab!!!.....kete saya yg mula2 sampai hokayyy!!!....tup2 masuk kete cinooo...pastu indiaaaaa!!!....2 ekooo yg dok kejekan kete saya tadi pun bentiii laaaa.... g kerja kan kete cinoo....n india nehh pulakkk....hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mangKOKK tingkatttt btoll laaaa...saya dah panehhhh niee.....dah ler berjam2 nungguu.....kete org lain ko belek dan siapkannn.....nak kata tunggu barang yg dioder tuk kete saya tu dah pun sampaii...BUT??? bile korang nak pasang siapp kan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????....)&^&^%^&**@@#$!!!....sgt mare niii....saya dah tarik muka masam hokayyy......hubby saya cool jek.....siap ckp sabo2 kat saya...pehh!!!! mana leh sabooo???...... saya yg dah tarik muka masammmm sebab kepenatan menungggu....dok depan kete tu saje je nak nengok korang wat keje!!! pastu itu tokey tu bleh ckp..wooo ini barangg tarak kualiti..sebab tu cepat rosak!! HONGOKKKK ko la macam mana ko ckp tu barang tiruan???!!!!...thn lepas kiteorg servis kedai KO la MANGKOK!!!.....cehhhh....nak jek saya jawabbbbb...tp hubby jeling suh diam2 jek.....hubby bisik lepas ni takdo laa nak servis kat kedai KO nguksss!!!......dalam kul 7 baru laa siap!!! hampehhhhhhhhhhhh!!!!! sgt ampessss!!! so BLACK LISTTTT kedai LUuu!!!nihh la kedai dia!!! kat taman equint!!!!....saya nengokkkk mana2 kete yg beso2 servis kat sinikkk SUMEEE KENE KETOKS mauttt punye!!!!.....wiperrr kete GEN2 dia ketokkkk RM50++ SEBATANGGGG!!!????...yg dia ketokkkss tu kat student LKW...bukan warga m'sia lak tu.....cettt!!!

Tiada ulasan: