FOLLOWERS

Guestbook

Mac 02, 2009

hantu novel VS kaki novel

lepasss b/fast jekkk terus g serbuuuuuu kedai bukuuuu MINERVA kat jln TAR lorr.......kiteorg suka g kedai ni sebab:...TERSUSUN...SELESA...dan yg paling besss....novel2 kat sini ada DISKAUN 20%!!!! wuhuuuuuuuuu!!! tapikan bkn kat sini jek yg 20% tu....kedai lain pun ado cam PUSTAKA....yg saya tau kat KL SAHAJA dapat diskaun tuu...
lamaaa gilerr dok dalam nehh......
kalo p pagi2 takde org lagikk...so??
so...leh laa wat cam umah sendrikk...hehehhee
ni laa HANTU novel tu hihihihi
pastuu carik buku gitar plakk tu hubby...
dekat 1 jam gak dok dalam kedai buku tu......pastuu terus g SOGO......makk aiii ramai btoll org nyopinggg.....kat mesin ATM tu punya laaa ramaiii beratur panjang ishkkkk!! sib baik saya dah kuar luit siap2!!! kalo takkk....ishkkkkk!!
g market jekkk....cik kak ni cari susu MOOOO mmOOOO mooo!!
lepass kepenatannnnn dan kepanassannnn.....member ajak MAKANNN ikan BAKAR!!.....sluuurpppp!!!....mau pecahh perott den....ishkkk...takpe laa janjiii dia banje..huhuhu...
  • **psssTTTT kak farid....abeh laa gambo akak..adik jaja kat blog neh...hihihi jgn mare okayyy!!

4 ulasan:

DYLA berkata...

sy pun slalu gi sini dulu faizah.. la ni dah tak gi dah....

dah lama dah tak baca novel.

Dee berkata...

sy pun suka novel..tp beli kat anak buah je..dia keje karangkraf n alaf21..lg byaaaaakkkk dpt diskaun..hehehe..

Faizah_Haris berkata...

perghhhhh DEE???
nak nak nak naaaaaaaaaakkkkk!!!

Mommy Lily berkata...

uuuu nampak kita org memecut ke? kt mana tu? hehe

dah lama la mami tk baca novel..windu pulak..tkde masa sebenarnya