FOLLOWERS

Guestbook

Mac 26, 2009

layannn futSaL lagikkk....

malam tadi layan futsall lagikk dan lagikkkk......saya kan peneman setiaa suami terchenta....hahaha.....hubby tak bg tggl sorang2 kat umahhh daaaa......kng pe2 hal susahh plakk...lg pun saya memang foBIAAA daaa.....terbayang2 lagikkkk kes kecurian tu...ishkkk3!!... malam tadiii sib baik cuaca ok....baru lepas ujan.....jom laa layan gamboooo.....
terminat plak layan futsal neh....cam besh jekk.....takat pdg kocik cam nihhhh takde halll laaa....wakakakakakak!! uiii golap lakkk...
lawan ngan mane tahh....hehehe
hubby dah surrenderrrr!! hahah tak larattt....wokehh jomm balekkk....cehh ada hati nak sambung main sampai kul 12???...esok kojo woooo!!....bini mu dah sgt ngantok nieee.......balekkkk balekkkk.....hihihihihi

5 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

uiii..best nyer nengok org main futsal. zie lom pnah lg nengok org main futsal..hahaha..aku jakun kak :P

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

x penah gi nengok pun org main futsal...sbb asben x minat sgt pi main bola, tgk bola jer minat...sblum terlupa, akak terkejut gak tgk umah faizah kena masuk pencuri tu...memang menakutkan...masa akak bujang dulu pun penah gak kena masuk pencuri....tu la, nak duk sorg x berani gak....

mama mya berkata...

saya x pernah ikut asben main futsal dok umah tido :) sekali sekala dapat ikut mesti syiok..

n3 umah masuk pencuri tue ngeri tul.. takut tau.. saya dulu masa bujang pencuri nak kopak bilik saya tido n saya ada kat dalam.. hehehe saya kejar dorang lari lintang pukang huhuhu kejar ngan kayu :) kena bertindak dulu sebelum dorang bertindak takuuttt

kat umah saya sekarang nie pun manyak kes curi..

SiMpleSmArtErMe berkata...

jom arr main futsal..

zh-ena berkata...

heheheh gelap jea kat bhg dada tu..tak pernah tgk org main futsal, main lg la tak pernah