FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 27, 2008

Terbaru......

Assalammualaikum semuaaaa..... hahahaha...lindu takkkkkkk kat saya??? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TAK??? kijammm kijammmmmmmm!! heheheheee.....tapi saya SGT RINDU.....okehhh!! Perkembangan terbaru saya..... * Semakin sembuhh....ALhamdullilahhh..... * Semakin kembanggg.....muakakakakakakakak!!!!....seyessss berat tiba2 naikkk jer nihhh......skang tgh PULUNNN DIETTT balekkkk......ni mustiii kess tidooooo byk sgt.....ye laaa kannn saya tak sihattt.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!! Blan Ogos niii bulan sakit saya laaa kot kannn...... * takblehhh buka mulutt beso2 lagikkkk......luka kat muluttt dah keringgg dan tinggal cikittt jekk lagikkkk....so skanggg saya takbleh aaa nak makannn byk2 daaaaaaa......selera makan punn dah kurenggg.....ishkk ishkkkkk......sejak saya timbanggg berattt...tekejutt gilerrrrr dgn resultt....terus saya tak lalu nak MAKANNNNNNNNNNNNNNNNNNN dahh......skang nihhh....pg2 saya cuma makan kuihh 3 ketuiii jekk sampai laa petanggggg.......malammm makan biskut cicah teh O benggg!! (ngongggg hehehehe) pastu mkn ngan buah * skang setiap petang saya tghhhh aktif menjalani latihan perbarisan bg perarakan sambutan hari merdeka peringkat UM yg akan diadakan pada 29 ogos malam......(turun 2kg okeyyyy...yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!) meh laa datangggggg malam tu nantiiii yekkk!!

Tiada ulasan: