FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 22, 2008

DEmam laGiK....

balik2 dari joggingg jekk saya terus DEMAMMMMMMMMMMMM PANASSSSS....gilerrrrr huwaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaaaa........nape nihhh??? kerap saangatttt demam dah niii..... SABTU AHAD layannnnn saya demammmm......sedih sgt.......sian kat hubyy.....dok tgk tv sorang2 jek......saya lakkk makan ubat jekkk ZZZZZz...makan ubat jek Zzzzzzzzzz.......adoiii.... ISNIN...alhamdullilah saya dah ok.......bersemangatt g Kursus PTK...... tiba2 kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....... HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArghhhh!!!!! teraaasa pedihh kat bibir mulut sayaa lorrrr....... saya agakkkk...saya kene HERPES!!!!......ooohh tidakkkkkkkkkkkk..... kommpomm saya kene Herpesss tuuu......herpesss tu sejeniss virusss dan bleh berjangkitttt....nihh kali ke 2 saya kenee.....mendee tu tumbuh macam cecairr kecik2 je kat hujung mulutt.....erkkkkk adoiii...sakitttt....berdenyuttt2 plak tuuu.....badan akan panass macam org demammmm.....padann lerrrr saya demam teruk sgtt...rupaanyerrr mende tu nak kuarrr....aaaaaaaaaaahhh tidakkkkkk...yg tak bess nyerrr pastu kat bawah dagu....akan timbul bengkak.....seksaaa woo....muka bengkak semacamm jekkk....takutt tgkk waaaaa nampak lagi gumoksssss nehh SELASA...jumpa Prof.....(sib baik saya kene di jabt yg berkaitan dengan penyakit nih...so senangg sket tuk dirawat....hihihihi) bli ubat...then dapat MC 1 ari je...huksssss RABU saya MC........ KHAMIS.....amek EL...sebab muka masih bengkak lagii.....alhamdullilahhh herpes tu dah mula mengeringggg.....cuma tinggal bengkak je lagi....ishkkkkk....sepatutnye ari nihh saya kene g amek SPC kat Dewan Tunku Canselor......waaaaa terpaksa lupa kan jek..... demam2 saya tatau nak makan haperrrrr.......roti jek laluuu.... last2 hubby ajak g bli satayyy......wekksssss saya tak lalu gk nak makan last2 saya oder mihun sup HAMPEH!!!!.....suda laa mihunnyer kerasss.....isi takdokkkk mahall gilerrrrr lak tu..RM4 .....selai daun sawi...selai kobis....3 hiris lobak sajokkk.....HAMPEH tak???sumpahh ler tak g laaa restorannn BALINGGG nihhh.....eeeiii gerammmm!!!

Tiada ulasan: