FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 07, 2008

jom bli stokkk SOYA....

petang kemarinnn paksa hubbyyy pegi bli stok SOYA!!! sebab dia yg perabihkannnnnn air soya sayaa....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... tapi takpeee....masa tu saya demam so air yg bersusu saya memang takleh telannnnn....ishkkkk kemanaaa lagiii....kalo bukan ke GiAnT....sebab kat situuu jee yg leh dapat stokk soya yg MURAH...hehehehe... hubby kalo dah dok dlm kete...dia suka mencecehhhh......membebellll itu inilah...nape org keta beso tak suka basuh keta laaa...keta mahal2 tp pengotor.....muakakakakakakakkkkk......hahahahah....saya mengIYA kan jer laaaa....no koMEN..... oppsss!!! hubby saya memang sayang giler2 kat keta dia.....waaa kete die ke??? salah2...keta saya punyaaaaa!!! ahaksss....dia driver jek n tukangg servis.....cuci....jaga...ihikssss....(abeh laa kalo dia bacaa neh...) laju je diaaa...sebab dia tau dia punya salahhh....sape suh abehkan kan kan...... singgah KFC....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Thanks. Im Inspired again.