FOLLOWERS

Guestbook

Februari 29, 2008

keje oh keje.....

Malam tadi hubby ajak saya makan PIZZA....tapi bila dah sampai JASCO...dia tuko fikiran nak mkn KFC....adoiii...hentam saja laaa....but saya nak makan sizzling mee lor....aarghh
lepas makan2...kiterog jalan2...dan singgah kat butik NB...dah lama saya ushaaaa nak bli kasut ni....tiba2 hubby bg green light...yahuuuuuuuuuuuu.....
...hehehehe...bes bes!!
ok x? oren beb!!!...pasni kene carikkk baju2 kaler oren...
bila saya takleh tido..tgk apa saya watt?? hehehe...amek gambo itu ini....
saya dapattt souvenir dari CIMB woooooo!!!..ni ada makne niehhh...ekekekek
semangatttt pg niii seblum wat kijooo....ari nihh saya sorang jerr...lg sorang coti..takpe bg cannn kan...asyik saya je coti....hahahaha...

7 ulasan:

Qaseh Bidadari berkata...

oren plak dah!

Faizah_Haris berkata...

kah kah kah!!!
tu gara2 hubby lerrr...jenuh dia memujok saya suh bli kasut...lawa kata nyerrrr!!!

*SiRibenMerah berkata...

hiksss~ cute pe oren..hehehe..nk g mane pakai sume oren neh?? nk join gak..ahahaha=P

DYLA berkata...

jgn le bg en.suamiku terlihat itu kasut NB daa......sure dia nak jugak...

zh-ena berkata...

oren nyer kasut..peminat zaid AF erk..

cuti kat cameron best nyer tgk, dah lama tak pg sana..cantik la bunga2 kat taman tu..takder rose tuk ena ker :D

Faizah_Haris berkata...

chekguuu...
nak g mana ekk??? hmmmmm carikk ideaa nie..hahaha

dyla...
aiyarkkkk!! dia peminat NB ka? hehehe...tokey kedai tu bilang kasut yg yg ter latestt....!!! ahaksss...hentam saja laaa

ena...
memangg syokkk ke sana....munge2 semua tertinggal kat Cameron daaaa...hehehe

*SiRibenMerah berkata...

haha..I tau..kita g masok hutan pakai kasut tuh..muahahahaha=P