FOLLOWERS

Guestbook

Februari 04, 2008

Hadiah Besday....

oleh kerana hubby tak dapat bw g makan angin kat cameron....
jadi saya....telah mendera foket diaaa....
sabtu petang....hubby berunsur pulih...dia tanya sama ada nak meneruskan percutian ke cameron atau tidak?
saya cian gak tgk dia....kesihatan blum pulih sepenuhnya lagi....
jadi saya ckp..takpe laaa...kite g lenkali jek...
apa kata abg bawa saya jalan2 soping kat sg besar jek...hihihi....beli Mr. GARFIELD....
ahaksss...
mula2 gi oder cadarrrrr + comforter kat kedai cine tuuuu.....ujung blan baru dapatt maaa...takpe..takpe...bayo pun gaji ujung blan....akhirnya dapat gak cadar idaman....
pastuuuuuuu????
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......MR. Garfields saya....
sliper garfields gakkk!!
pastu....kami gi borong DVD...untuk santapan coti2 this week......
This week kiteorg kene jaga kesihatan....sebab...jumaat nanti nak bertolak ke Terengganu dan Kelantan.....for cuti2 malaysiaaaaaaaaaaaaaaaaa......ishkkk takleh berangan lebih2..nanti tak menjadikkk plakkk kang....

3 ulasan:

viruspadu berkata...

peminat gafil ke? hehehe

apsal x beli yg lg besauuu

Faizah_Haris berkata...

ahaaa...
tu cukup besooo dah hihihi...kang tak muat lak katil...ade yg kene tendang ke bawah kangg..muekekekke

pearlsweets berkata...

wei.. ko pergi shopping kat sungai besar ek? aku baru balik dari sana gak ari cuti chinese new year.. saja ikut hubby pergi jenguk pekerja dia tgh buat survey kat sana... so, bawak anak teruna tu jalan2.. suka dia.. tapi banyak kedai tutup daa... beli toto jerk..