FOLLOWERS

Guestbook

Februari 18, 2008

Deraaa??

waaaaaaaaaaaa!! tolonnnnnnnnnnnnnnnnnn tolonnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!
sorriiiii aaaaaaaaaaaar.....saya bukan pencuci keretaaaa tawwww...dan saya bukan ajen car washh!!! nakkkk!!!! g basuhh sendrikkk....kih kih kih!!
nakalll kann hubby sayaa!! ntah bileee dia amek gambo pun xtau arr....tgk2 dah de dlm hp jek

8 ulasan:

ija berkata...

bila tgk faizah basuh keta teringat zaman anak dara dulu..masa kecik2 dulu..hari sabtu je abah mesti pastikan kasut kitaorg dah basuh kalo tak dia nyer leteran..pehhhh..
bila dah besar ada keta sendiri..tiap2 hujung minggu dia akan pastikan keta basuh..kalo tak...naik bernanah tinga dengar dia leter smp mlm..
bila dh kawen..adakalanya keta 3 minggu tak basoh..haha..tiap kali balik umah parents je..dia asik perli je..haha..time2 tu kita jeling2 kt amirr..padan muka dia..rindu gak dgr abah leter2 tiap ari mcm dulu..huhu

viruspadu berkata...

tolong cuci kete sy sekali leh...

dah 3 bulan x cuci ni tau

Doushura berkata...

For a more complete comments, I would advise you to be more detailed information, for example
here or here

Faizah_Haris berkata...

ijaa...
hubby tiap2 minggu MUSTI basuh kete....aarghhh...hehehe

mahh...
buleyyyyyyyyyyyyy buleyyyyyyyyyyyyyy...BLEH BLAH...hahaha...tidakkk2...

~dalila~dyla~deyll~della~ berkata...

sejak kawin, sy dah tak penah cuci keter.... zaman anak dara aje yoyo rajin.....sekrg kete masing2 anta kedai ajer,........

risanur berkata...

takpe keta sendiri...puas hati biler tengok keta berkilat & bercahaya..bg org jeles nengoknye..

mama ranggie berkata...

kete mama pon dah lama x basuh tu...

blh x tlg basuh??

Faizah_Haris berkata...

dyla....risa...mamaaaaaaaaa...
mehhh anto cniii saya basuhkann mehhhh!!!
1 keta RM50 hengget ajerkkkkk!!! ekekekekekek!!! mareyyyyyy mareyy!!
kalo cc beso Rm75 hengget ajer....huhuhuhu