FOLLOWERS

Guestbook

Februari 05, 2008

dan.....AKHIRNYA...

Assalammualaikummm....
SYukur ke Hadrat Ilahi...hihihihi
jeng jeng jeng!!!
balik umah baru bukak...
akhirnya saya berjaya gak dapat Tahap 4...!!!
ALHAMDULLILAHHHHHHHHHH...
sonokkkkknyerrrrrrrrrrrrr!!!
mahu takkk takottzzzzzzzzzzzzzzzzz.....dah 4 kali saya amek tuk dapatkan tahap 4 tuuuu tauuu....asyikk dapat 3 jek...namun saya tak pernah kecewaaa....setiap iklan exam kuar saya pasti apply....cuba nasib...dannnnnnnnnn.....inilah hasilnye...keh keh keh....
namun...perjuangan saya masih belum selesaiii.....hehehehe....

2 ulasan:

risanur berkata...

tahniah dapat PTK tahap 4 tu, bukan senang nak dapat..bole la bg tips kat risa nati..

pearlsweets berkata...

tahniah wei... pas ni aku gak nak ambik ptk, tapi aku baru jerk naik pangkat.. kena tunggu la confirm ngan pangkat baru ni, baru la aku nak terjah dewan exam tuh.. hahaha...