FOLLOWERS

Guestbook

Januari 06, 2010

Kelab Diet Mr. Bam

salammm semuaaa....saya ada terbaca pasal kelab diet mr. bam nehh ..... tertarikk menarikkk memangg da bummmmm.....hehehe.. leh tak saya join ekk? erkk erkk erkk.... meh saya copy paste ek....
Sempena tahun baru 2010 ini, Mr Bam ingin menubuhkan Kelab Diet Mr Bam. Objektif kelab ini Mr Bam tubuhkan adalah untuk menghimpun kawan2 yg gemuk/tembam/montel atau lebih manis dipanggil overweight/obesiti untuk mewujudkan kumpulan sokongan bagi mendisiplinkan diri kita menguruskan/mengawal berat badan. Kelab ini terbuka kepada semua yg overweight dan obesiti, pengguna Jus Mate 5 dan bukan pengguna Jus Mate 5 pun boleh join. BUKAN PENGGUNA JUS MATE 5 PUN BOLEH JOIN YE, Mr Bam bukan nak promote Jus Mate 5 semata2 tapi nak kumpul gang berdiet utk tingkatkan motivasi. Bila dah ada geng nak berdiet ni, barulah rasa semangat berkobar2 nak diet betul tak?
  • Syarat2 menyertai Kelab Diet Mr Bam:
  1. Jujur dan ikhlas
  2. Tergolong dalam kategori overweight (BMI >25) dan obesiti (BMI>30) - anda bleh gunakan gadget di sidebar blog ini utk mengira bmi)
  3. Ingin menurunkan berat badan
  • Cara menjadi ahli Kelab Diet Mr Bam
  1. Follow blog Mr Bam
  2. Buat satu entry pada blog anda (tajuk Kelab Diet Mr Bam)
  • letak latest photo, nampak dari hujung rambut ke hujung kaki ye, kalau segan, takyah bg yang nampak muka, dr tepi ke, belakang pun boleh:)..
  • then tulis nickname, berat badan semasa dan ketinggian.
  • Tulis juga target berapa kg yg anda nak turunkan dalam tempoh 3bulan
  • Nyatakan anda adalah pengguna Jus Mate 5 atau bukan pengguna Jus Mate 5.
  • Copy gambar kelab Mr Bam kat atas, paste di entry anda dan link kan gambar itu ke entry ini--> http://mrbam5.blogspot.com/2010/01/kelab-diet-mr-bam-2010.html
  • letak link blog anda di ruangan komen dalam post ini.
  • Boleh letak penyertaan lebih dr seorang dlm satu blog, contoh utk husband and wife atau kwn2 / adik beradik yg takde blog:)..
Contoh entry, sila klik link Mrs Bam..Mrs Bam adalah peserta kelab yg pertama:)..
  1. 3. Jika anda tidak mempunyai blog, boleh email/fb Mr Bam gambar/berat/tinggi/target anda.
  • Senang je kan? Cepat join Kelab Diet Mr Bam skang..Mr Bam akan meminta ahli kelab utk update berat anda setiap bulan melalui blog/fb dan The Biggest Loser untuk bulan itu akan diumumkan:)..Hadiahnya dirahsiakan dulu..Mr Bam harap ramai yang akan menyertai Kelab ini, untuk membantu diri kita sendiri utk menguruskan badan demi fizikal yg lebih menarik dan hidup yang lebih sihat.
  • Senarai ahli kelab akan diletakkan di sticky post Mr Bam. Kepada sesiapa yg berinteraksi dgn Mr Bam boleh gunakan chat box, email, ym atau di facebook. Sebarang cadangan atau komen amat dialu-alukan..Sapa2 yg nak menggunakan Jus mate 5 boleh cepat2 dapatkan dari Mr Bam.

2 ulasan:

Neeza.Areef berkata...

selamat menjoin faizah

Dee berkata...

good luck ye faizah..